VILKÅR OG BETINGELSER


Hos oss er det trygt og enkelt å handle. Vi tilbyr rask ordre behandling og levering. Moms er inkludert i alle priser. Under ser du våre fullstendige kjøpsvilkår.

  • Angrerett

Ifølge angrerettloven har kunden 14 dagers angrerett. Dette innebærer at du har rett til å angre kjøpet ditt ved å informere dette til Juliheimen innen 14 dager fra den dagen du, eller en annen part, har tatt imot den bestilte varen (angrefristen).  

Hvis Kunden ønsker å bruke angreretten, må Kunden gi tydelig beskjed til Juliheimen om via epost support@juliheimen.no. Dersom du som kunde benytter deg angreretten, står du for returfrakten.

Det er viktig at du som kunde oppgir ditt navn, adressen din og bestillingsreferanse. Ved retur av pakken må den merkes med ordrenummer. 

Returadresse:
Ref. #ditt ordrenummer
Juliheimen

Rødhetetteveien 5

4330 Ålgård

  • Fraktkostnader og levering

Vi har fastpris på frakt til 99 kroner. Levering skjer med Bring. Leveringstiden er 2-7 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge. Du har rett til å heve kjøpet ved eventuell leveringsforsinkelse. Tilbakebetaling vil skje innen 14 dager. Det tilkommer ingen tollavgifter eller andre avgifter ved sending til Norge. Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt varen.

Vi leverer dessverre ikke til Jan Mayen (NO 8099) eller Svalbard (NO 9170-9179).

  • Betaling

Betaling kan skje via Bank/Kredittkort og Klarna.

Hvis du er under 18 år, må du ha tillatelse fra verge for å bestille fra oss. Juliheimen.no krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.

  • Priser

Prisene du finner på våre nettsider, er dagsaktuelle, inklusive 25 % mva. 

Mva vises i kassen, med eventuelle fraktkostnader, før du bekrefter kjøpet. Om mva endres, har vi rett til å endre prisene motsvarende. Prisjusteringer kan skje når som helst, uten forvarsel. 

  • Reklamasjon

 Vi betaler returfrakten ved en ev. retur av vare pga. reklamasjon. Vi betaler pengene tilbake til deg senest 14 dager etter du har gjort oss oppmerksomme på at du ønsker å returnere en vare til oss. Vennligst vær oppmerksom på at vi kan holde tilbake betalingen dersom vi ikke mottar varen og du ikke kan oppvise kvittering eller vise til et sporingsnummer. Vær derfor sikker på at du sender tilbake din vare med sporingsmuligheter. 

Om pakken er skadet ved levering, skal du melde fra om skaden direkte til ditt Postombud når du henter ut pakken, eller til transportfirmaet som leverte pakken din. Send inn feilmeldingen din til kundeservice, via returportalen som du finner her, så hjelper vi deg. Vi betaler returfrakten ved en eventuell retur av vare på grunn av reklamasjon. Ved en eventuell tvist, har vi som policy å følge beslutningene til Forbrukerrådet.  

Kontaktinformasjon ved reklamasjoner:
suppoert@juliheimen.no